A continuació us fem arribar la primera opinió de la campanya Amb ulls d’EBC. La Carme Cornet, de l’EBC ha volgut compartir amb tots vosaltres la seva experiència i pensament:

Fa uns dies estava fent cua en una entitat bancària del bell mig de Girona.

 

L’empleada ens anava atenent i solucionant les consultes que li fèiem fins que li va arribar el torn a un Sr., per a mi força vellet, que portava la llibreta del banc, el seu DNI. Deia que havia perdut el PIN i no podia treure diners, que en el barri on vivia la seva oficina estava tancada i per això havia vingut al centre de Girona. L’empleada li va dir que ella no el podia ajudar, que tornés a la seva oficina i mirés quins dies i hores estava obert i així ho va fer aquell Sr. Va sortir de l’oficina amb el cap cot i sense dir ni piu.

 

Em pregunto si realment aquella empleada no el podia ajudar, si no tenia els mitjans informàtics per solucionar-li el problema. Em pregunto si aquell home necessitava diners en efectiu per a fer alguna compra, si podia esperar que la seva oficina estigues oberta, si li era fàcil desplaçar-se…

 

Amb ulls d’EBC les entitats bancàries no haurien de reduir les sucursals i haurien de garantir l’atenció bàsica a tots els seus clients. Bancs que ens cobren comissions i interessos per fer qualsevol gestió i que el servei que ofereixen d’atenció és molt deficient.

 

Escrit de Carme Cornet.